Friday, September 29, 2006

9-10/12/06 Bazaar Δρόμων Ζωής : Αποστολή μας καλύτερα χαμόγελα!


Paint Face
Originally uploaded by kittynn.

Ένα από τα καλύτερα πράγματα που έχουν συμβεί στη ζωή μου, είναι η συνάντησή μου με τους Δρόμους Ζωής. Έμαθα πολλά πράγματα και πήρα πολλές εμπειρίες και κυρίως ανακάλυψα μέσα μου την πραγματική έννοια του εθελοντισμού. Από όλα όσα έχω ζήσει όμως μέσα στα τελευταία 3 χρόνια στους Δρόμους, η δυνατότερη εμπειρία μου είναι το ετήσιο Χριστουγεννιάτικο Bazaar, που διοργανώνουμε για την εξοικονόμηση πόρων για τους σκοπούς των Δρόμων Ζωής.

Τι να σας πω βρε παιδιά. Αυτό που κάνει αυτή την εμπειρία μαγευτική, είναι αυτή η απίστευτη συνέργεια ανθρώπων, που δεν τους γνωρίζεις, που δεν τους έχεις ξαναδεί, η ακούσει, και που μαζεύονται, όχι απλώς από όλες τις γωνιές της Αθήνας, αλλά και από όλη την Ελλάδα, για να μην πω και το εξωτερικό. Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι, προσφέροντας άλλος εργασία, άλλος πράγματα για το μπαζάρ, άλλος και τα δυο, έρχονται κοντά ο ένας με τον άλλον, κάνουν το μπαζάρ δική τους υπόθεση κάνουν σχέσεις μεταξύ τους κάνουν σχέσεις με τους υποστηρικτές, κάνουν σχέσεις με τα παιδιά κι ανακαλύπτουν τον εαυτό τους και τους άλλους μέσα από την σκληρή δουλειά που την εμπνέει η πίστη ότι ο κόσμος μπορεί ν’ αλλάξει.

Αυτή είναι και η δική μου πίστη. Σας το έχω ξαναπεί, πώς αν ποτέ υποψιαστώ πως αυτό δεν είναι αλήθεια θα γκρεμιστεί το μικρό μου σύμπαν. Δουλεύω λοιπόν εθελοντικά για να αποδείξω στον εαυτό μου πως δεν είμαι καταδικασμένη να ζω στην ανασφάλεια του καταναλωτισμού και στην παραίτηση του μέσου ελληναρά. Ότι ο μικρόκοσμός μου εξαρτάται από μένα κι ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που προσπαθούν για το μικρόκοσμό τους κι ότι όταν όλοι αυτοί οι μικρόκοσμοι αλλάξουν θα ξυπνήσουμε σε έναν αλλαγμένο, ομορφότερο κόσμο. Το βλέπω σαν ένα μικρό αντάρτικο στις γωνιές της πόλης. Άλλοι δουλεύουν για τα κοινωνικά αποκλεισμένα παιδιά, άλλοι για τα ορφανά, άλλοι για τα σπαστικά, άλλοι για τα παιδιά με αναπηρίες, άλλοι για τα άγρια πουλιά κι άλλοι για τους αδέσποτους σκύλους κι όλοι μαζί για τους εαυτούς τους. Αν το καλοσκεφτείτε, ο κόσμος είναι γεμάτος εθελοντές που πιστεύουν ότι μπορούν να τον αλλάξουν. Τι άλλο θέλει κανείς για να γεμίσει η ψυχή του ελπίδα και κουράγιο?

Έτσι και στο μπαζάρ μας. Είναι γεμάτο από εθελοντές που έρχονται μόνο γι’ αυτό, δουλεύουν μόνο γι αυτό και υπογραμμίζουν μ’ αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη τους στο έργο των Δρόμων Ζωής. Είναι μια μεγάλη γιορτή του αληθινού εθελοντισμού που δεν έχει καμμία σχέση με τον εθελοντισμό των Ολυμπιακών και της Γιουροβίζιον. Είναι μια γιορτή με ψυχοθεραπευτική δράση, που επιβάλλεται άπαξ ετησίως για να διατηρηθεί το χαμόγελο λαμπερό. Τι να σου κάνει μετά η ΑΙΜ? Αν η δική της αποστολή είναι καλύτερα χαμόγελα, τότε η δική μας τι είναι? Τα περισσότερα και ωραιότερα χαμόγελα που έχω δει μαζεμένα τα έχω δει στα δυο μπαζάρ που έχω ζήσει ως τώρα.

Σας προσκαλώ λοιπόν να τα δείτε κι εσείς φέτος. Το μπαζάρ μας θα γίνει το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Δεκέμβρη κι έχουμε πολύ δουλειά για να το οργανώσουμε και να το φτιάξουμε. Σας προσκαλώ να μας βοηθήσετε. Με ποιο τρόπο? Κατ’ αρχην δηλώστε συμμετοχή στην ομάδα εθελοντών του μπαζάρ. Από μισή ώρα εργασίας ή ένα πακέτο καραμέλλες, έως δυο μέρες εργασίας ή 5 ταψιά καρυδόπιτα, 5 παλιά ή καινούργια βιβλία, 8 cd ή ένα φορτίο χριστουγεννιάτικα στολίδια, ό,τι και να θέλετε να προσφέρετε είναι ευπρόσδεκτο και πολύτιμο. Κι αν δεν θέλετε να δούμε τα μάτια σας και δεν έχετε πρόχειρο κόσκινο να φορέσετε, θα σας πούμε που να στείλετε τη βοήθειά σας. Η ακόμα, μπορείτε να επισκεφτείτε το μπαζάρ incognito, όπως ταξιδεύαν παλιά οι ευγενείς. Εμένα μου αρκεί να το δείτε εσείς. Να νοιώσετε αυτή την εμπειρία της αγάπης και της προσφοράς, που μια φορά το χρόνο συμπυκνώνονται σε κάτι ορατό.

Παρακινήθηκα να γράψω αυτό το κείμενο από δύο e-mail που έλαβα την περασμένη εβδομάδα από δύο ανθρώπους που δεν τους έχω δει ποτέ στη ζωή μου και που δεν υπήρχε τρόπος να ξέρουν ότι ορίστηκε η ημερομηνία για το φετινό μπαζάρ. Την Ειρήνη και την Εύη. Μου έγραψαν για να μου πουν ότι θέλουν να συμμετέχουν στο μπαζάρ μας φέτος και με συγκίνησαν πολύ. Τις ευχαριστώ και τις περιμένω όπως κι εσάς.

Ο κόσμος αλλάζει. Ελάτε να τον αλλάξουμε μαζί.

Magica de Spell

22 comments:

Τζων Μπόης said...

Να είμαι ο πρώτος που θα το σχολιάσει;

Λοιπόν, ελπίζω το φετινό μπαζάρ να έχει τόση επιτυχία όση και η περσυνή σου λεμονόπιτα...και μη γουρλώνεις τα μάτια γιατί εμένα εκείνη η λεμονόπιτα με το κουκουνάρι πολύ μου άρεσε, άσχετα που εσύ δε τη θεώρησες σπουδαία.

Με το καλό λοιπόν, αν και νομίζω ότι οι φετινές συμμετοχές θα χτυπήσουν limit up!

Magica de Spell said...

Καλημέρα john boy!

Μακάρι να γίνει έτσι! Μακάρι να θελήσει ο κόσμος να συμμετάσχει.

Όσο για το lemon pie, δεν ήμουν εγώ που το απαξίωσα. Αυτό που είπα, είναι οτι δεν "εμπορικά έξυπνο". Ήταν ατυχής η επιλογή του για το μπαζάρ. Το lemon pie για να σέβεται τον εαυτό του οφείλει να είναι ξινό. Η συγκεκριμένη συνταγή είναι του Joel Robuchon από το Larrousse Gastronomique. Δική μου προσθήκη ήταν το κουκουνάρι στην ζύμη και πάνω από την κρέμα. Όμως τα ζαχαροπλαστεία, χαλάνε την πιάτσα κι έχουν εκπαιδεύσει το κοινό σε πολύ γλυκά και άνευ χαρακτήρος lemon pies. Δεν πειράζει. Αφού σου άρεσε όμως, σου το φτιάχνωκαι κατ' ιδίαν. Φέτος, θα φτιάξω άλλα γλυκά για το μπαζάρ. Σκέφτομαι μια Decadence Noire που σου άρεσε και θα δούμε και τι άλλο.

Αγουρέλαιο να περιμένουμε φετος? Πέρσυ έγινε ανάρπαστο!

Τζων Μπόης said...

Για κοίτα...
Εμένα η λεμονόπιτα μου φάνηκε αρκετά ξινούτσικη, άλλωστε για αυτό μου άρεσε. Τα γλυκά περιέργως τα θέλω ή πολύ γλυκά ή ξινά ή και πικρά...
Άβυσσος η ψυχή του καταπιόνα...

Όσο για το αγουρέλαιο, πληροφορούμαι ότι φέτος οι ελιές είναι γεμάτες και το αγουρέλαιο θα τρέξει ποτάμι, αλλά από ότι φαίνεται όχι προς τη δική μου κουζίνα όπως φαντάζεσαι
λόγω...ανωτέρας βίας, αν βέβαια δεήσει κανένας συγγενής στο χωριό και μας στείλει κανένα ντενεκέ, έστω και ξεγάνωτο, με λάδι, πολύ θα το εκτιμήσω, αλλά τι να περιμένεις κανείς από συγγενείς και μάλιστα από τον Πύργο;

H decadance noir ευπρόσδεκτη, αλλά μόνο για μένα, μη ξεφύγει το μυστικό στη συμβία γιατί αλοίμονο μου, κρύβω τη σοκολάτα στο υπόγειο και την τρώω κομματάκι κομματάκι, της ίδιας της έχω πει ότι σταμάτησε το εμπόριο σοκολάτας εδώ και καιρό, επειδή οι καταστράφηκαν από φωτιά οι φυτείες κακάο στη Λ. Αμερική, δε με πιστεύει αλλά συμμορφώνεται, ας κάνει κι αλλιώς!

Για την επιτυχία του μπαζάρ να είσαι σίγουρη, θα κινητοποιηθούν δυνάμεις!

Anonymous said...

Φυσικά να υπολογίζετε και σε μένα. Ελπίζω και σε live συμμετοχή και όχι μόνο εκ του μακρόθεν. Εξαρτάται απο τις διαθέσεις του καιρού. Μόνο ένας δυνατός αέρας θα με κρατήσει φέτος στο νησί να τρώγομαι από το κακό μου που όλοι θα είναι εκεί εκτός απο μένα. Α!!! Θέλω κι εγώ ξινούτσικη ...(φανατική οπαδός) και φυσικά και Decadence Noire. Οχι όλα για τον john boy (ακου κρυβει τις σοκολάτες...) Καλή επιτυχία!

Magica de Spell said...

John boy, τη βρήκες την κοπέλα σε αδύναμη στιγμή και την εκμεταλλεύεσαι. Δεν σκέφτεσαι οτι θα γυρίσει ο τροχός???

kxan, σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή. Κι εγώ ελπίζω να τα καταφέρεις να έρθεις φέτος!

M. said...

Κι εμένα μ' άρεσε η lemon pie πέρσι! Και δεν πρόλαβα δεύτερο κομμάτι! Μήπως να την ξανάφτιαχνες για τους κρυφούς θαυμαστές (της)? Στην ανάγκη την προ-αγοράζω εγώ, ξαναπουλάω στη μαύρη μερικά κομμάτια και όλο το κέρδος για τους Δρόμους! ε? ε?

Magica de Spell said...

Εσένα δεν ξέρω τι να σου πρωτοφτιάξω για να σε γλυκάνω!!!!
Εννοια σου και ειδικά φέτος, ό,τι παραγγείλεις θα τό 'χεις πουλάκι μου!!

Ξέχασα να σου πω, οτι η "γειτόνισσα" ετοιμάζεται να ξαναρχίσει τα γούρια!

Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Θά έλθω και εγώ "incognito ώς παλιός ευγενής" άν και στην πραγματικότητα είμαι αγενής!

Anonymous said...

Θέλω κι εγώ...Μακάρι φέτος να το καταφέρω. Δύο χρονιές το έχασα και μετά έτρωγα τις σάρκες μου. Φέτος θέλω να το καταφέρω, και ίσως έλθω μαζί με την Ιωαννίτσα (νομίζω καταλαβαίνεις ποια λέω). Παρεπιμπτόντως, αγουρέλαιο να φέρω? ;Άσχετα αν μπορέσει ή όχι ο John_boy. Νομίζω θα έχω άφθονο ως τότε, φετινής εσοδείας, από Μάνη...παραγωγή όχι δική μου... ας είναι καλά ο μπαμπάς.

Magica δώσε σήμα κι είμαι εκεί

Anonymous said...

Κατάχρηση του χώρου...

Kxan,

Μακάρι να κατέβεις..έχουμε καιρό να τα πούμε. Νομίζω θα είναι καλό να οργανώσουμε κάτι καλό όλες μαζί για το bazaar. Φιλιά πολλά!!

peftasteri said...

Καλά, δεν το συζητώ, φυσικά θα είμαι εκεί με διπλοβάρδιες..
Η θεόξινη λεμονόπιτα σου ήταν υπέροχη κι ας έκαναν οι τρίχες μου δυωρο να ξεκοκαλώσουν, χιχι...

John Boy, εσείς νά'στε καλά κι όλο το αγουρέλαιο για πάρτη σας. Βολεύομαι με μια μικρή γωνίτσα στο σοκολατουπόγειο σου, μμμμμμμ

Eσύ μικρή και αψηλή Μ., έλα με όλα σου τα εφόδια, έχεις δουλειές με φούντες ψυχή μου.

Γουστάρω τρελά που θα σας ξαναδώ αλλά και όλους τους καινούργιους φίλους!!!!1

Magica de Spell said...

Χοιροβοσκε, τιμη μας, οχι μονο να ρθειτε στο bazaar αλλα και που περασατε απο 'δω.

betty, ευχαριστω πολυ για τη συμμετοχη.

irenesk, η ιωαννιτσα ειχε εντονη παρουσια περσυ. Μακαρι να τα καταφερει και φετος. Κι εσενα ομως θα χαρω πολυ να σε γνωρισω.

Πεφταστερι, για σενα τι να πω. Εσυ, εδω και δυο χρονια εισαι η ψυχη του μπουφε. Προβλεπεται παντως τρελλο παρτυ και φετος, καλα να'μαστε!

alienlover said...

Θαυμάζω όλη αυτήν την προσπάθεια, και θα ήθελα να συμματάσχω κι εγώ. Έχω στείλει email στον Αθήναιο, και περιμένω απάντηση. Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω όσο και όπως μπορώ. Από καρδιάς.

Annabooklover said...

Από την πρώτη φορά που διάβασα για τη δουλειά σου στους "Δρόμους" συγκινήθηκα και σε θαύμασα. Με μεγάλη χαρά να συμμετέχω κι εγώ με μαγειρικές και άλλες προσφορές. Θα ήθελα πολύ να έρθω κιόλας και να γιορτάσω τη γιορτή μου μαζί σας.

witchofdaffodils said...

πολύ ευχαρίστως! πιο συγκεκριμένες οδηγίες για τις προσφορές μπορούμε να έχουμε;

Magica de Spell said...

Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή. Η προσφορά σας είναι συγκινητική. Θα μαζέψω τα mail σας και θα σας στείλω ένα e-mail που θα εξηγεί όλες τις λεπτομέρειες.

Το κύριο πράγμα που χρειαζόμαστε για το bazaar είναι χειροποίητα ή αγοραστά χριστουγεννιάτικα στολίδια.
Το άλλο, είναι τρόφιμα για επι τόπου κατανάλωση (έχουμε μπουφέ με αναψυκτικά, καφέδες, μεζέδες και γλυκά) ή συσκευασμένα για δώρα ή για το σπίτι. Αυτά θα μπορούσαν να είναι μαρμελάδες, σπιτικές σάλτσες, κονσέρβες διαφόρων ειδών, κομπόστες, λικέρ, τραχανάς, χυλοπίτες, οτιδήποτε τέλος πάντων φτιάχνετε στο σπίτι σας και μπορεί να συσκευαστεί και να πουληθεί.

Λεπτομέρειες στο mail σας. Και πάλι ευχαριστώ θερμά.

M. said...

Αχ, τι ωραία! Δηλαδή έχω δικαίωμα επιλογής? Και τώρα που το μόνο που θέλω περισσότερο απ' όλα είναι να δοκιμάσω κάτι που θα σου κάνει τρελό κέφι να φτιάξεις? Τι λες? Θα αυτοσχεδιάσεις για χάρη μου?

...Για τη γειτόνισσα ήμουν σίγουρη... ήταν να μην πάρει θάρρος... ;-)!

peftasteri, πολύ μου έχεις λείψει!

ATHENA said...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΜΕ ΞΥΔΑΤΕΣ ΕΛΙΕΣ ΚΑΛΑΜΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ (ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΙΕΣ, ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΤΟ ΞΥΔΙΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ)
ΝΑ ΓΛΥΦΕΤΕ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙΑ ΛΕΜΕ.

ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ

ΓΕΝΙΚΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ:)))

Anonymous said...

Πώς μπορώ να βοηθήσω εξ αποστάσεως? Δεν ζω στην Αθήνα. Θα μπορούσα να στείλω βιβλία ή οτιδηπότε άλλο? Ευχαριστώ πολύ που μας δίνεται/ε τητ ευκαιρία.

Magica de Spell said...

Μπορείς να βοηθήσεις και από μακριά.
Πολύ υποστηρικτές μας και εθελοντές, μας στέλνουν τις σπιτικές τους μαρμελάδες ακόμα και με το ΚΤΕΛ, αν δεν μπορούν με άλλο τρόπο.
Αλλοι πάλι αγοράζουν και μας στέλνουν χριστουγεννιάτικα στολίδια.
Σημασία έχει η συμμετοχή.
Ο τρόπος βρίσκεται!

Anonymous said...

If you are those who tend to under probate and you do not need extra help, then you can probably get by with Hogan . For men who are average weight, with no promotion of the problems that need a bit of Hogan scarpe donna with good support, durability and cushion, they should probably be a Hogan scarpe uomo . The motion control category contains the most durable, rigid and controlled sports shoes. Hogan uomo are specifically designed to limit the disease known as over probation.

Anonymous said...

If you are those who tend to under probate and you do not need extra help, then you can probably get by with Hogan . For men who are average weight, with no promotion of the problems that need a bit of Hogan scarpe donna with good support, durability and cushion, they should probably be a Hogan scarpe uomo . The motion control category contains the most durable, rigid and controlled sports shoes. Hogan uomo are specifically designed to limit the disease known as over probation.