Tuesday, March 21, 2006

Γιατί βαθιά μου δόξασα


Black Clyde
Originally uploaded by .Oss..

Γιατί βαθιά μου δόξασα και πίστεψα τη γη
και στη φυγή δεν άπλωσα τα μυστικά φτερά μου,
μα ολάκερον ερίζωσα το νου μου στη σιγή,
νά που και πάλι αναπηδά στη δίψα μου η πηγή,
πηγή ζωής, χορευτική πηγή, πηγή χαρά μου...

Γιατί ποτέ δε λόγιασα το πότε και το πώς,
μα εβύθισα τη σκέψη μου μέσα στην πάσαν ώρα,
σα μέσα της να κρύβονταν ο αμέτρητος σκοπός,
νά τώρα που, ή καλοκαιριά τριγύρα μου είτε μπόρα,
λάμπ' η στιγμή ολοστρόγγυλη στο νου μου σαν οπώρα,
βρέχει απ' τα βάθη τ' ουρανού και μέσα μου ο καρπός!...

Γιατί δεν είπα: «εδώ η ζωή αρχίζει, εδώ τελειώνει...»
μα «αν είν' η μέρα βροχερή, σέρνει πιο πλούσιο φως...
μα κι ο σεισμός βαθύτερη τη χτίση θεμελιώνει,
τι ο ζωντανός παλμός της γης που πλάθει είναι κρυφός...»
νά που, ό,τι στάθη εφήμερο, σα σύγνεφο αναλιώνει,
νά που ο μέγας Θάνατος μου γίνηκε αδερφός!...


Αγγελος Σικελιανός

2 comments:

aeipote said...

Χαίρομαι που επιστρέψατε. Όντως η ποίηση είναι κεφάλιο μέγα και ο Άγγελος Σικλελιανός ποταμός.

Καλή σας μέρα

Anonymous said...

Louboutin Shoes is also a must. A handbag is one of the most crucial accessories for any woman because it carries most of her belongings. However, along with being useful, it is equally important for Christian Louboutin Pumps and bags to be durable and stylish. These Christian Louboutin Boots , which are being sold on the website, fulfill all the required expectations from a shoe. The finish of these is as flawless as it could be because of the strict quality control methods that are followed. Not to mention, the excellence of the other materials, which go onto the making of Christian Louboutin Sandals .